Tuesday, July 3, 2012

Me and my place - "Człowiek witruwiański" oraz słodkości Leonarda da Vinci

Na pierwszy ogień postanowiłam rzucić kawiarnie "Da Vinci" znajdującą się w Poznaniu. Dlaczego ona? Jest to tak cudowne i urokliwe miejsce, że nie mogłam się doczekać aby Wam ją pokazać. Jeżeli mieszkacie w Poznaniu lub planujecie odwiedzić to miasto obowiązkowo musicie wpaść na przepyszną kawę i rozpływające się w ustach ciastko.  Klimat tego miejsca jest cudowny! (zresztą zaraz sami zobaczycie bo "napstykałam" tam ogrom zdjęć).
Ceny w kawiarni również są przyzwoite i nie wyszczuplają zbytnio portfela. :)

ps. Szukałam jakiejś strony na facebooku należącej do tej kawiarni ale niestety moje poszukiwania okazały się bezsukteczne.

Adres : Pl. Wolności 10
POZNAŃ



                                                
                                               Zatapiając się w najsłodszych wspomnieniach serdecznie Was pozdrawiam!  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget