Saturday, July 7, 2012

mint ice cream

Dzisiaj zapraszam Was na lody miętowe oraz na miętową sukienkę. Bo mięta jest modna. I smaczna.  (wearing Bershka dress, vintage bag and H&M shoes and necklace)

Przyznam się Wam , że długo nie mogłam przekonać się do koloru "miętowego" (który mięty wcale nie przypomina). Jest nieco mdły, kojarzy mi się z syropem na kaszel lub, co gorsza, ze szpitalem. Jednak odważyłam się i spróbowałam. Padło na sukienkę z Bershki. Zainteresował mnie jej asymetryczny przód , który też jest niezwykle modny w tym sezonie (a co? jak szaleć to na całego!).Założyłam moje ulubione sandałki na obcasie i wygrzebałam złoty naszyjnik.  Ubrana w taki sposób wybrałam się na spacer. I mimo paru komentarzy w stylu "ale się wystroiła" lub "modnisia" czułam się bardzo dobrze. Kolor miętowy przekonał mnie do siebie. Lody zresztą też.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget