Saturday, July 21, 2012

pogaduszki z blogerkami

Wreszcie udało nam się spotkać. Warszawskie blogerki zebrały się w restauracji Bordo (jeżeli macie ochotę na kuchnię włoską to serdecznie polecam Wam odwiedzenie tego miejsca) aby wreszcie , bez pośrednictwa komputerów , facebooków i tym podobnych, porozmawiać.  Jak już kiedyś pisałam tego typu spotkania są dla mnie ogromną frajdą. Cieszę się, że miałam przyjemność poznać te cudowne , radosne i uśmiechnięte istotki. Oby więcej takich spotkań!

Lista obecności : Kasia , Misia , Nela , Natalia  , Agnieszka , Aleksandra  i Ja :)



Natalia i Nela


Aleksandra i Kasia


Chyba musiałam się niezwykle mocno przejąć tym o czym opowiadałam :)




zdjęcia robiłam wspólnie z Natalią 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget