Tuesday, July 10, 2012

Battlefield


(wearing Top Shop dress, New Look wedges, H&M bag, necklace and ring)
"Jakim cudem taka pocięta szara szmata kosztuje ponad sto złotych?!" zapytał mnie gdy pokazywałam mu moje najnowsze zakupy. Fakt, przyznaję mu rację, że to trochę drogo, że ceny są zawyżone, że płacimy za markę jednak nie jestem w stanie zrozumieć jak mógł nazwać to cudo, które zdawało się nazwać mnie mamusią gdy wisiało jeszcze na sklepowym wieszaku, "szarą szmatą". Szara może rzeczywiście jest , ale "szmata"?! No jak tak można? I na nic zdają się być tłumaczenia, że tu o formę chodzi, że to takie basicowe, że ciekawie wygląda z dodatkami. Siadam sobie więc bez życia i wpatruję się w moją piękną, szarą , basicową "szmatę".



1 comment:

  1. toż to seksi sukienka jest, a nie jakaś szmatka, róż z szarym zawsze na tak:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget