Saturday, December 29, 2012

Barcelona part 2

   Uwielbiam książki Carlosa Ruiza Zafona. Posiadam wszystkie i zawsze z rozgorączkowaniem oraz ekscytacją małej dziewczynki czekam na kolejne.  Moja przygoda zaczęła się od magicznego "Cienia wiatru" . Miałam wtedy około piętnastu lat i przeczytanie tej książki zajęło mi praktycznie jedną noc. Pamiętam, że zostawiłam sobie pare ostatnich linijek na poranek ponieważ tak bardzo nie chciałam żegnać się z poznanymi postaciami. To piękna, pochłaniająca i mądra historia , którą polecam każdemu.
Wyobraźcie sobie więc jak cudownie czułam się spacerując uliczkami Barcelony, miejsca akcji tej niesamowitej powieści. Starałam się odczuwać miasto każdym z moich zmysłów. Zatapiałam się w jego smakach, dźwiękach i zapach. Przesiąkłam Barceloną i czułam się z tym cudownie.




 



 
 Ania

 
Happy pills , czyli antydepresyjne żelki (klik)


 
 Tapas, tapas, tapas!

 
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget